Filozofia i przyszłość Gorenje

 

Gorenje jako firma od samego początku działalności była blisko z człowiekiem. Taka jest filozofia zatrudniania w firmie, która stara się być rodzinna, a nie korporacyjna. Istotą sprawy jednak jest to, ze Gorenje projektując, wytwarzając i sprzedając sprzęt, robi to zawsze z myślą o ludziach. To urządzenia z logo Gorenje powinny przystosować się do indywidualnych przyzwyczajeń i upodobań użytkownika, a nie odwrotnie. Już na etapie projektowania głównym celem jest wygoda użytkowania, niepowtarzalny design. Dodawane w trakcie tworzenia nowinki techniczne powstają także po to, aby ułatwić codzienne życie. Na przykład funkcja Adapt Tech pozwala zapamiętywać osobiste wybory użytkownika i podpowiadać je przy kolejnych włączeniach.

Gorenje zawsze tworzyło z myślą o końcowym odbiorcy, dlatego niebagatelną zaletą wszystkich urządzeń jest ich cena. Zawsze przyjazna i przystępna, przy zapewnieniu najwyższej jakości.

W 2015 roku Gorenje obchodzi jubileusz 65-lecia i wiąże się to z intensyfikacją działań mających na celu ugruntowanie pozycji lidera w dziedzinie innowacyjności, designu i niezawodności w branży dużego sprzętu AGD. Produkty marki Gorenje dostępne są na całym świecie, zaś aktualnie w portfolio firmy znajdują się m.in. linie wzornicze:

  • Gorenje Classico,
  • Gorenje Simplicity,
  • Gorenje Ora-Ïto,
  • Gorenje Karim Rashid,
  • Gorenje retro Collection,
  • i właśnie wprowadzana na rynek linia Gorenje by Starck

Aktualnym mottem przewodnim Gorenje jest „life simplified” co możemy tłumaczyć jako „uproszczone życie”. W tych dwóch słowach zawarta jest filozofia Firmy. Nie komplikujemy sobie życia trudnymi wyborami, ciężkimi w obsłudze urządzeniami, brzydotą i bylejakością. Dostosowujemy do siebie przestrzeń wokół, otaczając się pięknymi, użytecznymi przedmiotami. Takie jest Gorenje - zawsze blisko użytkownika, dając mu najpiękniejsze przedmioty ułatwiające codzienne życie.

W jubileuszowym roku na targach IFA w Berlinie Gorenje zaprezentowało swoją najnowszą linię produktów: Gorenje by Starck, zaprojektowaną przez uznanego na całym świecie Philippe'a Starcka. W skład tej designerskiej linii wchodzą pasujące do siebie: piekarniki, mikrofalówki, płyty grzejne, wyciągi kuchenne, lodówki, szafki i panele dekoracyjne.

Minimalistyczny design, w połączeniu z wysokiej jakości szkłem refleksyjnym i stalą nierdzewną, doskonale dopasowuje się do otoczenia użytkownika, odzwierciedlając jednocześnie jego styl życia i osobowość. Precyzyjnie dopracowane szczegóły oraz charakterystyczne pomarańczowe uchwyty sprawią, że każda kuchnia będzie olśniewać. Za prostą elegancją kolekcji Gorenje by Starck kryje się najnowsza technologia gwarantująca niezawodne działanie i najwyższą efektywność energetyczną.

Kolekcja Gorenje by Starck będzie dostępna w wybranych sklepach w Europie Zachodniej i w Rosji od września 2015 roku. Na początku 2016 roku produkty pojawią się także w krajach Europy Wschodniej oraz na wybranych rynkach azjatyckich.

W Gorenje panuje powszechne przekonanie, iż drogą do odnoszenia sukcesów w kolejnych latach jest utrzymanie wysokiego stopnia innowacyjności i nieustanny rozwój. Gorenje bowiem to nie tylko marka – to miejsce, które skupia ludzi wierzących w swoje moce twórcze i mających jasną wizję przyszłości.