By sprawnie zarejestrować Państwa zgłoszenie potrzebujemy następujących danych:
- Imię i nazwisko
- Nr artykułu (6 cyfr)
- Nr seryjny (8 cyfr)
- Data zakupu urządzenia
- Co się dzieje ze sprzętem (objawy usterki)
- Danych kontaktowych - kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, nr mieszkania, ew. piętro i dodatkowe informacje.
- Nr telefonu (telefonów) kontakowego.
Dane sprzętu określone w punktach 1-2 znajdują się w certyfikacie gwarancyjnym lub na tabliczce znamionowej
- w chłodziarkach na lewej wewnętrznej ścianie za szufladą na warzywa w komorze chłodziarki lub za dolną szufladą w komorze zamrażarki,
- w pralkach i suszarkach za drzwiami na obrzeżu otworeu wsadowego,
- w zmywarkach na prawej wewnętrznej krawędzi drzwi,
- kuchniach i piekarnikach za drzwiami pod dolną krawędzią komory piekarnika,
- w płytach grzewczych na spodzie obudowy,
- w okapach wewnątrz urządzenia (należy zdjąć metalowe filtry przeciw tłuszczowe),
- w kuchenkach mikrofalowych na tylnej ściance obudowy,
- w sprzęcie drobnym na spodzie urządzenia.
Prosimy o podanie powyższych danych. Zlecenie zostanie zarejestrowane i przekazane do odpowiedniego do Państwa miejsca zamieszkania Autoryzowanego Serwisu Gorenje, który skontaktuje się z Państwem telefonicznie celem ustalenia daty wizyty serwisowej.