zamknij
...

Serwis i wsparcie

Wezwanie serwisowe okap kuchenny Gorenje DUC 6045 E


Gorenje-Polska sp. z o.o. z siedzibą w Ożarowie Mazowieckim (adres: ul. Poznańska 159, 05-850 Ożarów Mazowiecki), oświadcza, że w okapie kuchennym Gorenje, model DUC 6045 E, nr art. 414790 , wyprodukowanym w Polsce w roku 2018 pomiędzy tygodniem 06-tym a 51-ym, tj. w urządzeniu o numerach seryjnych zawierających się w przedziale 806XXXXX do 851XXXXX (gdzie pierwsze trzy cyfry oznaczają rok i tydzień produkcji, przy czym pierwsza cyfra to końcówka roku, druga i trzecia to kolejne tygodnie; dla przykładu: 806xxxxx oznacza produkcję w 06 tygodniu roku 2018, odpowiednio 851xxxxx to 51 tydzień roku 2018), w jednostkowym przypadku wykryto błąd wewnętrznego montażu – zastosowano zbyt długi wkręt mocujący, który mógł uszkodzić izolację przewodów, w następstwie czego mogło dojść do przeniesienia napięcia na obudowę urządzenia, co stworzyło ryzyko porażenia.

Mimo, że ryzyko dla użytkownika jest znikome wzywamy klientów posiadających ww. model okapu o ww. numerach seryjnych do kontaktu z infolinią Gorenje pod nr tel. 801 002 350 (czynna w dni robocze poniedziałek – piątek od godz. 8:00 do 18:00)

W zależności od preferencji użytkownika końcowego (w przypadku ustalenia, że użytkownik posiada ww. model okapu o ww. numerach seryjnych), możliwe są następujące rozwiązania:

a. Nieodpłatna naprawa okapu, niezależnie od daty zakupu urządzenia lub

b. Nieodpłatna wymiana okapu na model tożsamy o identycznym oznaczeniu produktowym, z innej partii produkcji i bezpłatna dostawa nowego wyrobu na wskazany adres na terytorium Polski.


Infolinia Serwisowa: 801 002 350

Drogi Kliencie

Robimy co w naszej mocy by służyć Państwu pomocą, jednak w nawiązaniu do zaistniałej sytuacji z epidemią COVID-19 i instrukcjami wydanymi przez Głównego Inspektora Sanitarnego oraz w trosce o ochronę Państwa zdrowia, jak i Partnerów biznesowych, niektóre wyjazdy zespołów techników do napraw mogą zostać ograniczone lub przeniesione w czasie.

Prosimy o przestrzeganie zasad ochrony zdrowia zalecanych przez instytucje rządowe. Podobnie technicy serwisowi będą przestrzegać tych zasad. Jeśli jesteś w kwarantannie sugerujemy, byś poinformował obsługę pzyjmującą reklamację i odłożył reklamację na późniejszy termin.

Nasze centrum obsługi telefonicznej będzie nadal dostępne w zwyłych godzinach działania, formularz na stronie internetowej jest dostępny w trybie 24/7, postaramy się maksymalnie pomóc. Nasi operatorzy są gotowi odpowiedzieć na wszelkie pytania związane z procesem reklamacyjnym.

Powyższe zasady działania będą obowiązywać od dnia 06 kwietnia 2020 do momentu odwołania stanu epidemii. Uprzejmie prosimy o cierpliwość w tej wyjątkowej dla nas wszystkich sytuacji.

Dziękujemy za zrozumienie.

Dział Obsługi Posprzedażnej
Gorenje Polska Sp. z o.o.