Wezwanie serwisowe okap kuchenny Gorenje DUC 6045 E
Gorenje-Polska sp.
z o.o. z siedzibą w Ożarowie Mazowieckim (adres: ul. Poznańska 159, 05-850
Ożarów Mazowiecki), oświadcza, że w okapie kuchennym Gorenje, model DUC 6045 E,
nr art. 414790 , wyprodukowanym w Polsce w roku 2018 pomiędzy tygodniem 06-tym
a 51-ym, tj. w urządzeniu o numerach seryjnych zawierających się w przedziale 806XXXXX
do 851XXXXX (gdzie pierwsze trzy cyfry
oznaczają rok i tydzień produkcji, przy czym pierwsza cyfra to końcówka roku,
druga i trzecia to kolejne tygodnie; dla przykładu: 806xxxxx oznacza produkcję
w 06 tygodniu roku 2018, odpowiednio 851xxxxx to 51 tydzień roku 2018), w
jednostkowym przypadku wykryto błąd wewnętrznego montażu – zastosowano zbyt
długi wkręt mocujący, który mógł uszkodzić izolację przewodów, w następstwie czego
mogło dojść do przeniesienia napięcia na obudowę urządzenia, co stworzyło
ryzyko porażenia.
Mimo, że ryzyko dla użytkownika jest
znikome wzywamy klientów posiadających ww. model okapu o ww. numerach seryjnych
do kontaktu z infolinią Gorenje pod nr tel. 801 002 350 (czynna w dni
robocze poniedziałek – piątek od godz. 8:00 do 18:00)
W
zależności od preferencji użytkownika końcowego (w przypadku ustalenia, że
użytkownik posiada ww. model okapu o ww. numerach seryjnych), możliwe są
następujące rozwiązania:
a.
Nieodpłatna naprawa okapu, niezależnie od daty zakupu urządzenia lub
b.
Nieodpłatna wymiana okapu na model tożsamy o identycznym oznaczeniu produktowym,
z innej partii produkcji i bezpłatna dostawa nowego wyrobu na wskazany adres na
terytorium Polski.
Infolinia Serwisowa: 801 002 350
Drogi Kliencie
Robimy co w naszej mocy by służyć Państwu pomocą, jednak w nawiązaniu do zaistniałej sytuacji z epidemią COVID-19 i instrukcjami wydanymi przez Głównego Inspektora Sanitarnego oraz w trosce o ochronę Państwa zdrowia, jak i Partnerów biznesowych, niektóre wyjazdy zespołów techników do napraw mogą zostać ograniczone lub przeniesione w czasie.
Prosimy o przestrzeganie zasad ochrony zdrowia zalecanych przez instytucje rządowe. Podobnie technicy serwisowi będą przestrzegać tych zasad. Jeśli jesteś w kwarantannie sugerujemy, byś poinformował obsługę pzyjmującą reklamację i odłożył reklamację na późniejszy termin.
Nasze centrum obsługi telefonicznej będzie nadal dostępne w zwyłych godzinach działania, formularz na stronie internetowej jest dostępny w trybie 24/7, postaramy się maksymalnie pomóc. Nasi operatorzy są gotowi odpowiedzieć na wszelkie pytania związane z procesem reklamacyjnym.
Powyższe zasady działania będą obowiązywać od dnia 06 kwietnia 2020 do momentu odwołania stanu epidemii. Uprzejmie prosimy o cierpliwość w tej wyjątkowej dla nas wszystkich sytuacji.
Dziękujemy za zrozumienie.
Dział Obsługi Posprzedażnej
Gorenje Polska Sp. z o.o.