zamknij
...

Serwis i wsparcie

Drogi Kliencie

Robimy co w naszej mocy by służyć Państwu pomocą, jednak w nawiązaniu do zaistniałej sytuacji z epidemią COVID-19 i instrukcjami wydanymi przez Głównego Inspektora Sanitarnego oraz w trosce o ochronę Państwa zdrowia, jak i Partnerów biznesowych, niektóre wyjazdy zespołów techników do napraw mogą zostać ograniczone lub przeniesione w czasie.

Prosimy o przestrzeganie zasad ochrony zdrowia zalecanych przez instytucje rządowe. Podobnie technicy serwisowi będą przestrzegać tych zasad. Jeśli jesteś w kwarantannie sugerujemy, byś poinformował obsługę pzyjmującą reklamację i odłożył reklamację na późniejszy termin.

Nasze centrum obsługi telefonicznej będzie nadal dostępne w zwyłych godzinach działania, formularz na stronie internetowej jest dostępny w trybie 24/7, postaramy się maksymalnie pomóc. Nasi operatorzy są gotowi odpowiedzieć na wszelkie pytania związane z procesem reklamacyjnym.

Powyższe zasady działania będą obowiązywać od dnia 06 kwietnia 2020 do momentu odwołania stanu epidemii. Uprzejmie prosimy o cierpliwość w tej wyjątkowej dla nas wszystkich sytuacji.

Dziękujemy za zrozumienie.

Dział Obsługi Posprzedażnej
Gorenje Polska Sp. z o.o.