Serwis

Serwis

Infolinia: 801 002 350 czynna w dni powszednie od 9:00 do 17:00
E-mail: serwis@gorenje.pl

By sprawnie zarejestrować Państwa zgłoszenie potrzebujemy następujących danych:

1. Imię i nazwisko
2. Nr artykułu (6 cyfr)
3. Nr seryjny (8 cyfr)
4. Data zakupu urządzenia
5. Co się dzieje ze sprzętem (objawy usterki)
6. Danych kontaktowych - kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, nr mieszkania, ew. piętro i dodatkowe informacje.
7. Nr telefonu (telefonów) kontakowego.

Dane sprzętu określone w punktach 1-2 znajdują się w certyfikacie gwarancyjnym lub na tabliczce znamionowej -
- w chłodziarkach na lewej wewnętrznej ścianie za szufladą na warzywa w komorze chłodziarki lub za dolną szufladą w komorze zamrażarki,
- w pralkach i suszarkach za drzwiami na obrzeżu otworeu wsadowego,
- w zmywarkach na prawej wewnętrznej krawędzi drzwi,
- kuchniach i piekarnikach za drzwiami pod dolną krawędzią komory piekarnika,
- w płytach grzewczych na spodzie obudowy,
- w okapach wewnątrz urządzenia (należy zdjąć metalowe filtry przeciw tłuszczowe),
- w kuchenkach mikrofalowych na tylnej ściance obudowy,
- w sprzęcie drobnym na spodzie urządzenia.

Prosimy o podanie powyższych danych. Zlecenie zostanie zarejestrowane i przekazane do odpowiedniego do Państwa miejsca zamieszkania Autoryzowanego Serwisu Gorenje, który skontaktuje się z Państwem telefonicznie celem ustalenia daty wizyty serwisowej.

 Formularz do zamówienia usługi naprawy