Ta strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Kontynuując wizytę na tej stronie wyrażają Państwo zgodę na naszą politykę dotyczącą używania plików cookies.

Serwis

Infolinia
801 002 350
czynna w dni powszednie od 9:00 do 17:00
E-mail: serwis@gorenje.pl

By sprawnie zarejestrować Państwa zgłoszenie potrzebujemy następujących danych:

  1. Imię i nazwisko
  2. Nr artykułu (6 cyfr)
  3. Nr seryjny (8 cyfr)
  4. Data zakupu urządzenia
  5. Co się dzieje ze sprzętem (objawy usterki)
  6. Danych kontaktowych - kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, nr mieszkania, ew. piętro i dodatkowe informacje.
  7. Nr telefonu (telefonów) kontakowego.

Dane sprzętu określone w punktach 1-2 znajdują się w certyfikacie gwarancyjnym lub na tabliczce znamionowej

  • w chłodziarkach na lewej wewnętrznej ścianie za szufladą na warzywa w komorze chłodziarki lub za dolną szufladą w komorze zamrażarki,
  • w pralkach i suszarkach za drzwiami na obrzeżu otworeu wsadowego,
  • w zmywarkach na prawej wewnętrznej krawędzi drzwi,
  • kuchniach i piekarnikach za drzwiami pod dolną krawędzią komory piekarnika,
  • w płytach grzewczych na spodzie obudowy,
  • w okapach wewnątrz urządzenia (należy zdjąć metalowe filtry przeciw tłuszczowe),
  • w kuchenkach mikrofalowych na tylnej ściance obudowy,
  • w sprzęcie drobnym na spodzie urządzenia.

Prosimy o podanie powyższych danych. Zlecenie zostanie zarejestrowane i przekazane do odpowiedniego do Państwa miejsca zamieszkania Autoryzowanego Serwisu Gorenje, który skontaktuje się z Państwem telefonicznie celem ustalenia daty wizyty serwisowej.

Odwiedź
nas
Facebook
YouTube
Flickr
Podziel
się z innymi
Facebook
Twitter
Informujemy
RSS