zamknij
...
Wtorek, 5. Marzec 2013, Velenje, Tel Aviv

Gorenje otwiera swój pierwszy salon wystawienniczo-handlowy w Izraelu

W prestiżowej lokalizacji w pobliżu Tel-Awiwu Gorenje wraz z izraelskim partnerem biznesowym H.Y.Group otworzyło pod koniec stycznia swój pierwszy salon wystawienniczo-handlowy w Izraelu. Salon oferuje pełen asortyment designerskich urządzeń gospodarstwa domowego Gorenje, zaliczanych do najwyższej półki cenowej. Wśród gości uroczystego otwarcia salonu był również współpracujący z Gorenje od 2007 roku projektant Ora-Ïto. Otwarcie salonu sprzedaży symbolicznie przypieczętowało wejście Gorenje na rynek izraelski, gdzie oferuje wysokiej klasy sprzęt AGD adresowany przede wszystkim do zamożniejszych nabywców.

Otwarcie salonu symbolicznym przypieczętowaniem wejścia na rynek izraelski

Salon wystawienniczo-handlowy Gorenje usytuowany jest w zamożnej dzielnicy Herzliya Pituach w bezpośrednim sąsiedztwie Tel Awiwu. Na 350 m2 powierzchni wydzielono szereg mniejszych, konceptualnych pomieszczeń kuchennych, w których prezentowany jest doskonałej jakości sprzęt AGD marek Gorenje i Gorenje+, obejmujący zarówno urządzenia wolnostojące, jak i do zabudowy. Specjalnie wyeksponowano designerskie kolekcje Gorenje, zaprojektowane we współpracy z gwiazdami światowego designu: studiem Pininfarina, Karimem Rashidem i Ora-Ïto, który był również honorowym gościem podczas otwarcia salonu.

Gorenje już rok temu wprowadziło swoje marki Gorenje i Gorenje+ na rynek izraelski. Urządzenia Gorenje można dziś kupić w 21 punktach handlowych we wszystkich większych miastach izraelskich, jednak największy wybór oferuje właśnie nowo otwarty salon w elitarnej dzielnicy Herzliya Pituach pod Tel Awiwem.

Darko Mlinar, kierownik działu sprzedaży bezpośredniej na rynek Kosowa i Izraela powiedział przy okazji otwarcia salonu w Tel Awiwie: »Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych rezultatów naszej działalności na rynku izraelskim. W ciągu zaledwie jednego roku zdołaliśmy przekonać izraelskich klientów do naszych produktów i rozpocząć sprzedaż w ponad 20 punktach handlowych. Otwarcie salonu jest ukoronowaniem operacji naszego wejścia na tutejszy rynek. Jest przepustką, która szerzej otwiera drzwi izraelskiego rynku przed naszymi produktami marki Gorenje i Gorenje+ i stanowi klucz do zwiększenia sprzedaży.«

Wejście na rynek izraelski stanowi część strategii Gorenje mającej na celu zwiększenie sprzedaży na rynkach nieeuropejskich do 2015 roku o około 50 mln euro – do 150 mln euro.