zamknij
...
Czwartek, 21. Marzec 2013

Gorenje marką najbardziej godną zaufania

Już 7 lat na szczycie listy rankingu »Super Brand«

Gorenje już po raz siódmy z rzędu zostało laureatem nagrody Trusted Brand.  Słoweńscy konsumenci wybrali Gorenje jako najbardziej godną zaufania markę urządzeń gospodarstwa domowego. Blisko 69 procent słoweńskich czytelników magazynu Reader's Digest, które przyznaje tytuł Trusted Brand, wybrałoby urządzenia gospodarstwa domowego Gorenje.

Uzyskany certyfikat plasuje Gorenje wśród najbardziej godnych zaufania słoweńskich marek. Gorenje dziękuje konsumentom za zaufanie, jakim obdarzają ich produkty.

W tym roku magazyn Reader's Digest już po raz siódmy z rzędu zaprosił słoweńskich czytelników do udziału w ankiecie Trusted Brand. Jednocześnie po raz trzeci Słowenia znalazła się w gronie 12 państw, w których przeprowadzono analizę porównawczą zaufania do marek towarowych w 20 kategoriach. Analizie poddano łącznie 18 314 odpowiedzi, w tym 961 pochodzących od czytelników ze Słowenii. Wśród ponad 79 000 różnych marek wskazanych przez wszystkich ankietowanych, 6775 marek wskazali konsumenci słoweńscy. Oprócz Słowenii w badaniu wzięły również udział Belgia, Czechy, Francja, Finlandia, Niemcy, Holandia, Polska, Portugalia, Rosja i Szwajcaria.  Konsumenci udzielali odpowiedzi spontanicznie i nie korzystali z żadnego podanego im wyboru marek. Pierwszą ankietę Trusted Brand magazyn Reader's Digest przeprowadził w 2001 roku.