zamknij
...
Sobota, 6. Sierpień 2011, Ljubljana

Marka Gorenje marką zaufania

Marka Gorenje marką zaufania
Wydawnictwo Mladinska knjiga oraz redakcja Reader's Digest po raz kolejny przyznały w Słowenii 38 nagród Trusted Brand 2011 dla marek cieszących się największym zaufaniem konsumentów. Konsumenci wybrali je spośród ogólnej liczby 6.997 znaków towarowych. Gorenje zdobyło nagrodę Trusted Brand już po raz piąty z rzędu. W tegorocznym badaniu Trusted Brand 69% spośród 1005 ankietowanych konsumentów wskazało Gorenje jako markę najbardziej godną zaufania spośród wszystkich marek urządzeń gospodarstwa domowego obecnych na rynku słoweńskim, co ponownie potwierdza, że Gorenje jest wiodącym narodowym znakiem towarowym.

W tym roku po raz kolejny przyznano nagrody Trusted Brand dla najbardziej cenionych przez konsumentów znaków towarowych

Gorenje jest marką ciszącą się dużą rozpoznawalnością wśród konsumentów. Swoją renomę, u podstaw której legła wysoka jakość produktów, firma zyskała w ciągu ponad 60-letniej obecności na rynku. “Markę Gorenje rozwijamy w Europie od kilku dziesięcioleci. Przez ten czas stała się ona nie tylko rozpoznawalna, ale przede wszystkim zdobyła znaczącą pozycję na większości europejskich rynków. Działania związane z dalszym rozwojem marki  prowadzimy teraz w krajach azjatyckich i Ameryki Łacińskiej” - powiedział dyrektor marketingu Gorenje Aleksander Uranc, który w imieniu Gorenje odebrał nagrodę Trusted Brand 2011.

Gorenje to firma z ambitną wizją przyszłości, która nieustannie inwestuje w unowocześnianie procesów technologicznych we wszystkich programach produkcyjnych i wprowadza na rynki nowe generacje zaawansowanych technologicznie, innowacyjnych i przyjaznych dla środowiska urządzeń, które już na pierwszy rzut oka wyróżniają się rozpoznawalnym designem. Wprowadzane przez siebie nowinki i innowacje Gorenje zaprezentuje w dniach 02-07 września br. podczas międzynarodowych targów  IFA 2011 w Berlinie. 

Badanie Trusted Brand przeprowadzane jest w Słowenii od 2006 roku, ale w tym roku po raz pierwszy odbyło się ono w ramach ogólnoeuropejskiego badania European Trusted Brand, w którym uczestniczyło 16 państw.  Badanie ogólnoeuropejskie obejmuje 20 globalnych kategorii produktów, do których w Słowenii dodano jeszcze 18 kategorii lokalnych. Nagroda informuje, które marki produktów cieszą się największym zaufaniem konsumentów. Kryteria będące podstawą oceny konsumentów to zaufanie, jakość, wartości, silny wizerunek, zrozumienie dla potrzeb użytkowników oraz gotowość polecenia marki innym.