zamknij
...
Piątek, 27. Maj 2011, Londyn, Wielka Brytania

Kolekcja Gorenje RETRO uhonorowana nagrodą Get Connected

Kolekcja Gorenje RETRO uhonorowana nagrodą Get Connected

Specjaliści z Wielkiej Brytanii reprezentujący branżę urządzeń elektrycznych zaliczyli kolekcję chłodziarek Gorenje RETRO  do grona najlepszych z najlepszych (»best of the best«) w kategorii chłodziarek i uhonorowali nagrodą Get Connected Product of the Year Award 2011. Nagrody przyznawane są przez prestiżowy brytyjski  magazyn Get Connected Magazine.

Brytyjscy konsumenci z entuzjazmem powitali nową kolekcję chłodziarek Gorenje Retro, która trafiła rynki pod koniec 2009 roku.  »Oprócz charakterystycznego designu kolekcja wyróżnia się szeroką paletą dostępnych kolorów: od soczysto malinowego po stonowany burgund.  Doskonała izolacja, szczelny system zamykania drzwi oraz najwyższej klasy elektroniczny system chłodzenia zapewniają przyjazne dla środowiska, niskie zużycie energii elektrycznej, dzięki czemu chłodziarki z tej kolekcji osiągają parametry klasy energetycznej A++. O znakomitej jakości tych urządzeń świadczy również pięcioletnia gwarancja.« - tak swoją decyzję uzasadniło jury konkursowe. W skład jury, które zaliczyło kolekcję Gorenje Retro do grona 'best of the best'w kategorii chłodnictwo, w obrębie której panuje na rynku niezwykle silna konkurencja, wchodziła grupa niezależnych specjalistów w dziedzinie elektrotechniki.

Ruth Ferguson, kierownik marketingu w spółce Gorenje UK mówi, że »przyznanie  uznanej, prestiżowej nagrody Get Connected Product of the Year Award 2011 dla kolekcji chłodziarek Gorenje Retro to wielki honor i ważne osiągnięcie - tym ważniejsze, że nagroda przyznana została głosami specjalistów z branży elektrotechniki. Uhonorowanie kolekcji Retro nagrodą Get Connected jest jeszcze jednym dowodem na jej popularność, uznaną jakość, ceniony design, funkcjonalność, efektywność i doskonałą technologię. Kolekcja ta to z pewnością perełka w ofercie Gorenje.«

W tym roku branżowe czasopismo Get Connected Magazine przyznało nagrody Get Connected Product of the Year Award już po raz siódmy z rzędu. Gorenje trzykrotnie sięgnęło po tę nagrodę: po raz pierwszy w 2006 roku za kolekcję Gorenje Pininfarina, a następnie w 2010 roku za piekarnik Gorenje Pure. Get Connected Magazine to najbardziej wpływowy, profesjonalny magazyn przeznaczony dla specjalistów z branży sprzętu elektrycznego w Wielkiej Brytanii.

Kolekcja Gorenje Retro. Chic, Vintage i Funky.

Chłodziarko-zamrażarki Gorenje Old Timer cieszą się na rynku niesłabnącą popularnością już od ponad 10 lat.  Od końca 2009 roku prezentują się w odświeżonej wersji i nowej szacie kolorystycznej. Zgodnie z duchem czasu linia doczekała się również nowej nazwy - KOLEKCJA GORENJE RETRO . Design nawiązujący do stylu retro kryje we wnętrzu technologię przyszłości, zaś bogata paleta nowych  kolorów nadaje całej kolekcji posmak modnej ekstrawagancji. Współczesny konsument pragnie bowiem wprowadzić do swojego domu więcej indywidualizmu oraz odważnych, soczystych, energetyzujących barw. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom powstała nowa, tęczowa kolekcja energooszczędnych, przyjaznych dla środowiska chłodnych piękności, reprezentujących trzy style: Chic, Vintage i Funky. Każdy z nich jest na swój sposób pociągający.

Każdy z tych trzech stylów wyróżnia specjalnie dobrana kolorystyka oraz odmienna kombinacja komory chłodzącej i zamrażalnika. Oferta skierowana jest do konsumentów o wyrobionym guście, którzy nie obawiają się zamanifestować w kuchni własnego stylu i sposobu życia. Nowa kolekcja powstała w Gorenje w okrągłą rocznicę wprowadzenia na rynki w 1999 roku kolekcji Old Timer, która natychmiast okazała się hitem sprzedaży. Modelem, który cieszy się wśród kupujących największą popularnością, jest kultowa jednodrzwiowa chłodziarka ze specjalnym przedziałem niskotemperaturowym, zaś najczęściej wybieranymi dotychczas kolorami były bordo i beż. Przed kilku laty zewnętrzny wygląd chłodziarki został poddany niewielkiemu liftingowi, który polegał na zastosowaniu nowego typu uchwytu. Ponieważ kolekcja nadal cieszy się wśród kupujących niesłabnącą popularnością, Gorenje zdecydowało się rozszerzyć dostępną paletę kolorystyczną.