zamknij
...
Czwartek, 1. Październik 2009

Gorenje na Targach IFA 2009 w Berlinie

Gorenje na Targach IFA 2009 w Berlinie

Innowacje i kolorowe muśnięcia światła

Berlin, 4 – 9 września 2009; Hala 1.1; stoisko nr 201

Velenje/Berlin, sierpień 2009 roku - W zeszłym roku wiodący producenci sprzętu gospodarstwa domowego po raz pierwszy współpracowali podczas wystawy HOME APPLIANCES @ IFA odbywającej się w Berlinie w ramach targów IFA, uchodzących za jedną z największych imprez targowych na świecie poświęconych elektronice konsumenckiej i urządzeniom gospodarstwa domowego. Gorenje skorzystało z okazji, by z sukcesem zaprezentować szereg nowości i innowacji. Odwiedziny licznych handlowców, partnerów biznesowych i indywidualnych klientów oraz wyjątkowe zainteresowanie mediów potwierdziły, iż decyzja o udziale w targach była słuszna, stąd również obecność Gorenje na tegorocznych targach. Gorenje przygotowuje aż trzy światowe premiery będące krokiem w zupełnie nowy wymiar. Aktualny kierunek: »beyond white«. Każda z nowych kolekcji na swój sposób pobudza zmysły. Emanująca nastrojem tajemniczości i wyczekiwania kolekcja Gorenje designed by Karim Rashid będzie uwodzić zwiedzających magicznym światłem i charyzmą projektanta, kolekcja Gorenje Retro zalśni tęczową paletą nowych barw, nowa linia Gorenje Simplicity będzie przekonywać racjonalną doskonałością i łatwością obsługi. Wszystkie zaś wyróżniają się wysoką sprawnością energetyczną i są przyjazne dla środowiska.

»Mamy świadomość, że także w okresie kryzysu rozwój nowych produktów jest kluczem do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa i marki« - tak komentuje decyzję Franjo Bobinac, Prezes Zarządu Gorenje, i dodaje: »Zwyciężą te firmy, które nawet w czasach kryzysu utrzymają wysoki poziom innowacyjności i nie zrezygnują z działań stymulujących dalszy rozwój. Ponieważ Gorenje chce się jak najlepiej przygotować na koniec kryzysu, toteż podjęto decyzję o zaprezentowaniu się w Berlinie również podczas tegorocznych targów IFA z odświeżoną i dostosowaną do współczesnych czasów ofertą produktów.«

W ten sposób Gorenje znów potwierdza swój wizerunek producenta nastawionego na tworzenie nowych urządzeń gospodarstwa domowego, które dzięki innowacyjnym, zaawansowanym technologicznie i energooszczędnym rozwiązaniom wyznaczają nowe kierunki i podnoszą standardy.

Spośród innowacji wprowadzonych przez Gorenje w ubiegłym roku najwięcej entuzjazmu zwiedzających wzbudził prototyp nowatorskiej chłodziarki Gorenje »Made for iPod«, natomiast na tegorocznej wystawie zostanie zaprezentowana chłodziarka interaktywna, którą ze względu na ogromne zainteresowanie już wprowadzono do produkcji. Prezentując tegoroczne nowinki Gorenje chce również pokazać, jak dzięki mariażowi z technologią informatyczną obsługa urządzeń gospodarstwa domowego staje się coraz bardziej doskonała, a jednocześnie łatwa, interaktywna i zabawna. Podczas realizacji jednego z projektów Gorenje współpracowało z firmą Microsoft.

Nowy wizerunek zyskał również świetny SmarTable, który tym razem będzie przyciągał spojrzenia nowymi kolorami i materiałami. Specjalnie na tę okazję projektanci z Gorenje Design Studio stworzyli ekskluzywną, targową wersję SmarTable, wykonaną z białego Kerrocku  i utrzymaną w biało-fioletowej kombinacji kolorystycznej. To będzie premiera prestiżowego SmarTable w modnym, fioletowym kolorze.

Należy wspomnieć, że wśród wystawianych urządzeń znalazła się też prezentowana już w zeszłym roku nowa generacja urządzeń do gotowania, wyróżniających się nie tylko ciekawym wzornictwem, ale również całym szeregiem opatentowanych, innowacyjnych  funkcji, dzięki którym urządzenia te są przyjazne zarówno dla użytkownika, jak i dla środowiska.  Urządzenia te promowano już na większości rynków europejskich i spotkały się one z doskonałym przyjęciem ze strony użytkowników, a także zebrały pierwsze nagrody; elektroniczny piekarnik BO 8750 AX, należący do nowej generacji urządzeń do gotowania, otrzymał prestiżową nagrodę Plus X Award za design oraz łatwość użytkowania.

To tylko kilka migawek z tętniącego życiem stoiska Gorenje na targach  IFA 2009, które odbywają się w dniach 4 – 9 września br. w Berlinie. Gorenje zaprasza nas do hali 1.1., gdzie przedstawia swoje produkty pod hasłem: “Kto myśli kolorowo, ten zna wszystkie odcienie światła. Wybierz swoje kolory i sprawdź, po której stronie światła jest twój dom.”
Tam się spotkamy.

Gorenje

Dzięki efektywnemu połączeniu zaawansowanych technologii, szlachetnego wzornictwa, troski o środowisko oraz wartości dodanej, z każdym wyprodukowanym przez siebie urządzeniem Gorenje podnosi standardy jakości i oczekiwania konsumentów. Wprowadzając innowacyjne, doskonałe pod względem technologicznym i przyjazne dla środowiska designerskie produkty, Gorenje podąża za swoją wizją: zdobyć pozycję producenta najbardziej innowacyjnych i designerskich urządzeń gospodarstwa domowego na świecie. Gorenje zachwyca.

IFA – The Business Event No. 1 for Consumer Electronics and Home Appliances

Międzynarodowe Targi IFA zaliczają się do największych targów elektroniki konsumenckiej i urządzeń gospodarstwa domowego na świecie. Według opublikowanych danych, Targi IFA 2008, w których wzięła udział rekordowa liczba 1.245 wystawców z 63 krajów, przyciągnęły do Berlina 220.000,00 zwiedzających z całego świata. Targi odwiedziło również 6.182 akredytowanych dziennikarzy z 67 krajów. Targi IFA organizowane są przez Messe Berlin (Targi Berlińskie), będące własnością  Gesellschaft für Unterhaltungs- und Kommunikationselektronik (Przedsiębiorstwo Elektroniki Konsumenckiej i Komunikacyjnej). Od zeszłego roku w ramach targów IFA odbywa się również wystawa HOME APPLIANCES@IFA, na której prezentują swoje produkty wszyscy najważniejsi producenci małego i drobnego sprzętu gospodarstwa domowego.