zamknij
...
Czwartek, 1. Październik 2009, Velenje/Berlin

Sukces Gorenje w Berlinie

Sukces Gorenje w Berlinie

Berlin, Velenje, 9 września 2009 - Gorenje oceniło swój udział  w targach IFA w Berlinie jako satysfakcjonujący, podobnie jak  zainteresowanie ze strony reprezentujących różne rynki partnerów biznesowych, które zaowocowało znaczącą liczbą zamówień na zakup urządzeń gospodarstwa domowego marki Gorenje.

Tegoroczne targi IFA okazały się najważniejszym wydarzeniem w branży urządzeń gospodarstwa domowego i elektroniki konsumenckiej; wzięli w nich udział wiodący producenci białej techniki. Wyprawa Gorenje do Berlina miała na celu prezentację największych innowacji będących dorobkiem ostatnich lat.  Wszystkie prezentowane produkty, mimo kolorystycznej różnorodności, łączą wspólne cechy: przyciągający oko design, techniczna perfekcja oraz działanie przyjazne dla środowiska. Targi stworzyły doskonałą okazję zarówno dla zacieśnienia współpracy z dotychczasowymi partnerami biznesowymi, jak i dla nawiązania nowych kontaktów.

Franjo Bobinac, Prezes i Dyrektor Generalny Gorenje: "To bardzo ważne, by nawet w trudnych czasach ogólnoświatowego kryzysu brać udział w targach i utrzymywać kontakty z klientami Kryzys trwa, ale z pewnością któregoś dnia się skończy. Jesteśmy zdeterminowani, by stawić mu czoła już dzisiaj – poprzez wprowadzanie nowych, innowacyjnych produktów. Otrzymaliśmy znaczącą liczbę nowych zamówień, zwłaszcza na rynek niemiecki; w przypadku innych rynków będzie to silną motywacją dla zwiększenia sprzedaży w nadchodzących miesiącach."

Wbrew oczekiwaniom organizatorzy tegorocznych targów IFA odnieśli spektakularny sukces, ponieważ pod wieloma względami edycja 2009 okazała się bardziej udana, niż w minionych latach, i to mimo przygnębiającego kryzysu ekonomicznego. Niesłabnące powodzenie jest również w dużej mierze zasługą zmiany samej formuły targów, które zostały przez organizatorów przekształcone w lifestylowy show pod nazwą »Consumer Lifestyle«, prezentujący również urządzenia gospodarstwa domowego.